Panasonic Electric Works Türkiye, son beş yılda gerçekleştirdiği toplam 47 milyon Euro’luk’ yatırımla üretim kapasitesini artırırken, yüzde 40 ek istihdam yarattı. Türkiye operasyonunda 60’ın üzerinde ülkeye ihracat gerçekleştiren şirketin hedefi üretim kapasitesini yüzde 200 artırarak ihracatta vites yükseltmek.

Türkiye faaliyetlerine 2014 yılında, sektörünün lider markası VİKO’ya gerçekleştirdiği yatırımla start veren Panasonic Electric Works Türkiye, İstanbul, Sancaktepe’de bulunan tesisinde gerçekleştirdiği yatırımlarını, Türkiye bayilerinin de katılımı ile düzenlenen törenle kamuoyuna tanıttı. Halen 60’tan fazla ülkeye gerçekleştirdiği ihracat ile markasını dünya pazarlarında başarıyla temsil eden ve Türkiye’deki sektör liderliğini sürdüren Panasonic Electric Works Türkiye’nin son yatırımlarla birlikte geçtiğimiz beş yılda Türkiye’de gerçekleştirdiği yatırımların toplamı 47 milyon Euro’ya ulaştı.

2018 yılından bu yana otomatik montaj hattı, plastik ve metal yarı mamullerin hazırlandığı plastik enjeksiyon makineleri, metal kesme presleri, kalıp imalat teknolojileri, kalite laboratuvarları ve yeni ürünlerin devreye alınması gibi birçok yatırımı hayata geçirmenin gururunu yaşadıklarının altını çizen Panasonic Electric Works Türkiye Başkan Yardımcısı ve Yönetim Kurulu Üyesi Azim Tuncinar, tüm bu yatırımları şirketin öz kaynaklarını kullanarak gerçekleştirdiklerini kaydetti.

Son yatırımlarla kalıp imalat teknolojisinin güncellendiğini, kapasite artışı için kalıphane bölümüne, CNC, dalma erozyon, taşlama tezgâh yatırımları yapıldığını ifade eden Tuncinar, “Plastik yarı mamullerimiz için preshane bölümüne plastik enjeksiyon makineleri ve plastik kalıp yatırımları, metal yarı mamullerimiz için de metal kesme bölümüne yüksek hızlı pres makineleri ve metal kalıp yatırımları yaptık. Ürünlerin otomatik montajlanması için de montaj bölümüne ürünlerimize özel olarak tasarlanmış, sektörün en yüksek üretim kapasitesine sahip otomatik montaj hattını kurduk” ifadelerini kullandı.