Mitsubishi Electric Türkiye Klima Sistemleri, kullanıcılarına sunduğu kaliteli ve uzun ömürlü ürünlerle dikkat çekiyor. Şirket, güçlü satış sonrası hizmet ağı sayesinde müşterilerine başarılı bir deneyim yaşatmayı amaçlıyor. Bu kapsamda, Mitsubishi Electric, bireysel klimalarında sunduğu 3 yıla ek 7 yıllık garantiyle kullanıcılarına önemli bir güvence sağlıyor.
Mitsubishi Electric, Türkiye genelinde 300'e yakın iş ortağı ve yetkili servis ağı ile hizmet veriyor. Şirket, periyodik koruyucu bakım hizmetleri ve kendi geliştirdiği yazılımları içeren kontrol aletleriyle cihazların çalışma verilerini inceliyor. Bu sayede, olası arızaların önüne geçiliyor ve hızlı çözümler sunuluyor. Ayrıca, cihazların verimli ve kesintisiz çalışmasını garanti altına alarak işletme maliyetlerini düşürmeyi hedefliyor.
Mitsubishi Electric Türkiye Klima Sistemleri, tüm birimlerinde ve çalışmalarında 'mükemmellik dengesi' kavramını benimseyerek kullanıcılarına kaliteli ve uzun ömürlü bir deneyim sunmayı hedefliyor. Bu çerçevede, düzenli klima bakımı yaptırmak, ürün ömrünün uzatılmasına katkı sağlıyor.
Açıklamada görüşlerine yer verilen Mitsubishi Electric Türkiye Klima Sistemleri Teknik Departman Müdürü Erdinç Öntaş; klima bakımlarının düzenli ve zamanında yapılmasının enerji tüketimini verimli hale getirdiğini, cihazın ömrünü uzattığını ve uzun vadede yüksek verimlilikle çalışmasını sağladığını belirtti. Öntaş, düzenli bakımın hem doğaya hem de bütçeye katkı sunduğunu ifade etti.
Öntaş, Mitsubishi Electric Türkiye'nin servis konsepti ServisFit ile satış sonrası hizmetlerde mükemmeliyeti hedeflediklerini belirterek, "ServisFit ile iş süreçlerimizi her geçen gün daha da iyileştirerek müşteri memnuniyetini en üst seviyelere taşımayı amaçlıyoruz" dedi.