Türkiye hidrolik sektörüne kapsamlı hizmetler veren HANSA-FLEX, hidrolik ekipmanla ilgili tüm aşamalarda firmalara destek sağlıyor. Şirkette 30 yılı aşkın süredir çalışma hayatına devam eden HANSA-FLEX Türkiye Genel Müdürü Mevlüt Yıldırımöz, Almanya HANSA-FLEX’ de uzun yıllar çalıştıktan sonra 2008 yılında HANSA-FLEX Türkiye’yi kurmuş ve o yıldan bu yana da Genel Müdür olarak görev yapmaktadır. Türkiye’de 4 farklı lokasyonda ve ülke genelinde 6 partner firma, 7 Mobil Hidrolik Servis aracıyla, 365 gün boyunca müşterilerine en iyi hizmeti vermektedirler. Mevlüt Yıldırımöz, “Müşterilerimize sağladığımız butik hizmet ile hidrolik ekipman alanında pazar lideri olduk” dedi.
HANSA-FELEX Türkiye Genel Müdürü Mevlüt Yıldırımöz ile gerçekleştirdiğimiz söyleşimizi sizlerle paylaşıyoruz.
16 yıldır HANSA-FLEX Türkiye olarak pazarda yer alıyor
1962 yılında Almanya Bremen’de aile şirketi olarak kurulan HANSA-FLEX, hidrolik hortum üretiminden tüm hidrolik sistemlerin planlanması, kurulumu, bakımı ve optimizasyonu alanlarında hizmet veriyor. Türkiye’de ise 16 yıldır HANSA-FLEX Türkiye olarak pazarda yer alan firma, mobil ve sabit hidrolik sistemlerin planlanması, çalıştırılması ve optimizasyonu için A'dan Z'ye akışkan teknolojisinin tamamını sunuyor.
Hidrolikte kapsamlı çözüm sunuluyor
1993 yılında HANSA-FLEX’de çalışmaya başlayan ve 2008 yılından bu yana da HANSA-FLEX Türkiye’de Genel Müdür olarak iş hayatına devam eden Mevlüt Yıldırımöz, şirkette çalışmaya 3 kişiyle başladıklarını şu anda ise 40 kişi ile yola devam ettiklerini belirtiyor. Türkiye hidrolik piyasasına farklı ürünler ve hizmetler sunmayı amaçlayarak yola çıktıklarını ifade eden Mevlüt Yıldırımöz, “İş ortaklarımıza bu doğrultuda; proje planlaması, kurulum, endüstriyel hizmet, lojistik çözümler ve hızlı hidrolik servisi kapsayacak çözümler sunuyoruz” şeklinde konuştu.
Mobil hidrolik servis araçlarıyla yerinde çözüm
Dünya çapında faaliyet gösteren HANSA-FLEX; 42 ülkede, 445'ten fazla lokasyonda 5.000'den fazla çalışan ile müşterilerine hizmet veriyor. Türkiye’de İstanbul, Kocaeli, Ankara, İzmir, Denizli, Hatay, Bursa ve Eskişehir illerinde bizzat ve partnerleri aracılığıyla, tüm Türkiye’de ise 7 “mobil hidrolik servis” aracıyla 365 gün hizmet veriyor. Türkiye pazarında Alman disiplinini ve kalitesini yansıtacak çalışmalar gerçekleştirdiklerini vurgulayan Mevlüt Yıldırımöz, “ürün gamındaki; hortumlar ve hortum hatları, borular, hidrolik bağlantı teknolojisi, sızdırmazlık teknolojisi, filtrasyon çözümleri ile müşterilerine hızlı ve kalıcı faydayı sağlamayı amaçladıklarını” vurguluyor.
“Türkiye pazarına değer katmaya devam ediyoruz”
HANSA-FLEX’in ürünleri kadar sundukları hizmetlerinde müşteri tercihini etkilediğini belirten Yıldırımöz, “Özel yapım ürünlerden büyük ölçekli projelere kadar, hidrolikle ilgili tüm süreçlerde destek vermeye devam ediyoruz. Hizmet kapsamımızda: Mobil hidrolik acil servis, montaj ve kurulum, önleyici bakım, onarım ve revizyon, lojistik çözümler ve eğitim faaliyetlerimiz bulunuyor. Müşterilerimize sağladığımız butik hizmetten dolayı daha çok global firmalar, kurumsal firmalar ve kalite odaklı hareket eden işletmeler tarafından tercih ediliyoruz. Satış öncesi ve satış sonrası hizmetlerimizin desteğiyle pazar lideri olduk. Bu anlamda Türkiye pazarına değer katmaya devam ediyoruz” sözlerini kaydetti.
“A’dan Z’ye kadar tüm sektörlere hizmet verebiliyoruz.”
Akvaryum üreten firmadan, zemin etüt firmasına kadar; akışkan gücünün olduğu tüm sektörler bizim portföyümüzde bulunmaktadır. Özellikle saymak istersek; başta demir çelik sektörü olmak üzere, inşaat, iş makinaları, makine imalatçıları, otomotiv yan sanayi, denizcilik ve havacılık sektörlerinde kendi piyasasında lider olan firmaları müşterilerimiz olarak sayabiliriz.
“Müşteriye özel çözümler sunuyoruz.”
Bizi diğer piyasa ortaklarından ayıran temel farkımız; Müşteriye özel çözümler üretiyor olmamızdır. 7/24 sunmuş olduğumuz “Mobil Hidrolik Servis” hizmetimiz ve bunun yanı sıra X-CODE(Hortum hattı künyesi), kanban sistemi gibi inovatif hizmetlerimizdir.
Mesela demir çelik sektöründen bize ulaşan müşterimiz; Hortum hattının üzerindeki X-CODE’u ekiplerimizle paylaşması halinde, hiçbir ekstra bilgiye ihtiyaç duymadan yeni hortumunu en kısa sürede tedarik edebilir. Bu gibi pratik çözümlerimiz sayesinde müşterimizin üretim tesisinde durma süreleri çok ciddi bir şekilde minimize edilir. Üstelik müşterimiz bu sistemden dünyanın birçok ülkesinde aynı şekilde faydalanabilir.
Sahip olduğumuz bu ve benzeri avantajlar nedeniyle müşterilerimizin, sloganımızda da yazdığı gibi tek “Hidrolik Sistem Partneri” oluyoruz.
“Euro bazlı olarak büyüdük”
Küresel ekonomik şartlar 2024 yılında bizi de zorlamasına rağmen, büyümeye devam ettik. Hedeflediğimiz pazar payımızı beklentilerimizin ötesinde geliştirdik. 2024 yılının analizleri tam sonuçlanmamış olsa da euro bazında %25-30 arasında bir büyümeyle kapatacağız gibi görünüyor.
Bu durum bizi 2025 yılı için daha da çok umutlandırıyor. Herkesin biraz olumsuz baktığı 2025 yılı ile ilgili ciddi atılım planlarımız mevcut. Yeni yılda şubeler ve partnerler ile müşterilerimize bir adım daha yakın olmak için çalışacağız.